VSR VSR
Lang French Lang English

Graag nodigt VSR de leden uit voor de Algemene Ledenvergadering die op 17 mei a.s. wordt gehouden in de RAI Amsterdam.

We geven u op deze locatie meteen ook graag de gelegenheid om aansluitend aan de ALV het Hygiëneforum gratis te bezoeken, dat ook (mede) door VSR is georganiseerd. Tijdens het Hygiëneforum zullen experts uit verschillende vakgebieden in gaan op het thema ‘Een gezonde organisatie begint bij een goede hygiëne’. Bijzondere sprekers betreden het podium en in zes workshops wordt meer verdieping gezocht. Deelname aan het Hygiëneforum is gratis. Als u zich nog niet had aangemeld kan dat via onderstaande button waar u tevens het uitgebreide programma aantreft. Dit jaar heeft VSR het Hygiëneforum in samenwerking georganiseerd met Interclean, NVZ en Schoonmakend Nederland.

Maak er op 17 mei een mooie en leerzame VSR-dag van!

11.00 - 11.30 uur - inloop
11.30 - 12.30 uur - ALV
RAI Amsterdam
Europaplein 24 - in de Topaz Lounge*
1078 GZ Amsterdam

*De ALV vindt plaats in de Topaz Lounge, te bereiken via Entree G. Dit is via de uitgebreide bewegwijzering van de RAI goed te vinden. Raadpleeg anders de plattegrond hier.

Vanaf 12.30 uur begint de inloop met lunch voor de deelnemers van het Hygiëneforum, ook in de Topaz Lounge. Vanaf 13.30 uur gaat het Hygiënforum van start tot 17.00 uur waarna de netwerkborrel begint.

Agenda en vergaderstukken
De agenda en vergaderstukken voor de ALV worden tijdig aan de leden toegezonden.

Aanmelden ALV
We kijken uit naar uw komst! U kunt zich aanmelden via de link in de persoonlijke uitnodigingsmail die aan alle leden is toegezonden. De aanmelding ontvangen wij graag vóór 8 mei a.s. Kunt u zelf niet of wilt u graag een collega aanmelden, geef dan hier de gegevens door en uw collega ontvangt dan een persoonlijke uitnodigingsmail.

Aanmelden Hygiëneforum (gratis)
Klik op onderstaande afbeelding voor programma en aanmelden.

Bron: VSR